Atomo
Game Master

Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daleeeko
|
Wysłany: Pon 21:00, 20 Mar 2006 Temat postu: Podstawowe porady na początek |
|
|
"Witam witam wędrowcze! Siadaj, co tak stoisz w progu. Miło, że mnie odwiedziłeś. W dzisiejszych czasach mało kto do mnie zagląda. Naprawdę miło z twojej strony... Wiem, że masz mało czasu więc będę się streszczać.
To od początku. Trafiłeś do pieknego i ogromnego świata jakim jest Greater Land. Stolicą zamieszkałych terytoriów jest piękne i monumentalne miasto - Turia. Rządzą nim GM D3stroy i GM Atomo z pomocą kilku zaufanych poddanych. O tym później. Ok ok już kończę te brednie, ale jakoś trzeba człowiekowi wyjaśnic gdzie jest no nie? Ok, idźmy do sedna sprawy.
Na starcie stoisz sobie na rooku, terenie dla nowo przybyłych. Nie matrw się, szybko z tąd zwiejesz więc o rooku dużo nie będę gadać. Ważne jest tyle, że jest tu kilka ukrytych skrzyneczek, którch warto poszukać bo pomogą w dalszej drodze życia. Chyba wiesz, że potrzebujesz 8 lvl aby opóścic Rooka. Ale jak się napalisz, to możesz tu zostać. Na cierpliwych czeka quest z setem, który możesz zdobć tylko na rooku. Pewnie na mainie posiadanie go zapewni ci pewną sławę na starcie. Po rooku możesz udac sie tylko do Turi. Wbrew pozorom jest tu więcej miast, ale Turia jest bezpieczna dla "nowych"... Nie chcesz chyba wyjść z miasta i od razu przeżyć bliskie kontakty z demonem?
To tyle o rooku, załużmy że jakoś dojdziesz do Turi. Powiem Ci, że miasto jest ogromne, więc przyda Ci się przewodnik po nim. Przeczytasz go później, najpierw wysłuchaj co ja mam Ci jeszcze do powiedzenia. Jak się zadomowisz, będziesz pragnął zdobyć jakiś domek, co jest oczywiste. O nich dokłądnie przeczytasz gdzie indziej a ja tu przytocze podstawy. Aby zdobć domek musisz mieć minimum 50 lvl i 10k w kieszeni. Domki róźnią sie cenowo i lvlowo ale 50 lvl i 10k to podstawowy próg. Nie bedę wchodzic w słowo koledze, więc dalszy opis Turi pozostawię mu. Ciebie i tak pewnie to najmniej interesuje bo teraz chcesz tylko zacząć podróz po Greater Land.
Na koniec zostawiłem sobie najważniejsze, więc proszę, skup się. Jeszcze chwilka. Ważną rzeczą są zmiany w przedmiotach. Znając zycie odwiedziłes już kilka swiatów i przyzwyczaiłes się do róźnych rzeczy. Tu będziesz musiał przyzwyczajać sie na nowo. W wielu światach, magowie byli najpotęxniejsi i najliczniejsi... Dlaczego? Bo mieli najłatwiejsze życie. Mag mógł zabić 5 demonów w czasie kiedy knight zabijał jednego. Tutaj jest inaczej. Mam nadzieję, że równie dobrze jest być rycerzem jak i magiem. Dlaczego, zapewne sie spytasz? Ano dlatego, że wiele broni ma zwiekszone obrażenia. Np Ice rapier jest dwukrotnie silniejszy niż przedtem, a jego cena jest nimimlana. Rycerz ma także kilka nowych czarów o których ktos inny Ci opowie dokładniej. Jednak to nie wszystkie nowości! Power bolt także zadaje większe obrażenia, druidzi mogą przyzywać specjalne potwory, a maowie mają wiele potężnych czarów. Więc zastanów się dobrze kim chcesz grać. Każda profesja ma inne atuty.
Dodatkowo, nie musisz wybierać się na niewiadomo jak silne potwory by kupić wymarzony sprzęt. Wystarczy wybrac się do sklepu i tam możesz się zaopatrzyć we wszystko co chcesz. No przesadziłem z tym "wszystko". Na przykład szybko zauważysz, że pacca zdobyć nie jest tak łatwo... Aola nie kupisz wszędzie i jego cena może odstraszyć... Jak już mówiłem nie jes tak kolorowo, jak się wydaje. Dodatkowo chadzają tu czasem potwory, których nigdzie indziej sie znajdziesz... Uważaj na nie! Mogą wyglądać przytulnie ale jak przywalą to... No i co się gapisz? ...
No dobra dobra już kończę. Dzisiejsi ludzie nie mają zupełnie czasu dla satrszych. Od razu chcą pchać się w niewiadomo jakie przygody i wogóle. Ale ja wiem swoje! Jeszcze kiedyś zapragniesz posłuchać podobnych opowiesci. No a teraz już biegnij i uważaj na siebie! Powodzenia w szeroim świecie!
A i jeszcze jedno... Mówi się DZIĘKUJĘ...
Ach ta dzisiejsza młodzież..."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Atomo dnia Wto 11:06, 21 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|