Autor Wiadomość
Pudzian
PostWysłany: Pon 11:06, 28 Sie 2006    Temat postu:

Jak dla mnei tez nie . . . Wiecznie dostaja ulepszenia Knigh'ci i inne profesje a Druidzi i Sorkowie nic zawsze jestesmy do tylu . . . SadSadSadSadSadSad
==>Olek<==
PostWysłany: Śro 20:11, 23 Sie 2006    Temat postu:

dla mnie tu sie nic nie znalazło SadSadSad
Bertol
PostWysłany: Śro 20:37, 16 Sie 2006    Temat postu:

Atomo napisał:
już all rozpisane Smile


hehe no to juz chyba nic nie mam do powiedzenia w tym ttemacie ^^ Very Happy
Atomo
PostWysłany: Śro 19:48, 16 Sie 2006    Temat postu:

już all rozpisane Smile
Bertol
PostWysłany: Śro 17:53, 16 Sie 2006    Temat postu:

Atomo napisał:
Z jednym się zgodzę: 2 ręczne axe mają faktycznie za dużego defa, zmniejsze go (później)
sca jest jednoręczne a pozostale bronie 2 ręczne, dlatego są mocniejsze. I pozatym skąd wiesz, ze ich też nie będzie można zdobyć z questów 100+ Smile
2 ręczne axe troche przemieszałem, a ogromny atak twin axe tłumaczcie sobie tym, że ma 2 ostrza Wink


no dobra no to teraz sword'y i club'y ^^
Atomo
PostWysłany: Śro 17:40, 16 Sie 2006    Temat postu:

Z jednym się zgodzę: 2 ręczne axe mają faktycznie za dużego defa, zmniejsze go (później)
sca jest jednoręczne a pozostale bronie 2 ręczne, dlatego są mocniejsze. I pozatym skąd wiesz, ze ich też nie będzie można zdobyć z questów 100+ Smile
2 ręczne axe troche przemieszałem, a ogromny atak twin axe tłumaczcie sobie tym, że ma 2 ostrza Wink
Bertol
PostWysłany: Śro 15:54, 16 Sie 2006    Temat postu:

Wszystko ok z wyjatkiem twin axe, guardian halberd, sca (sca powinno być silniejsza bronia bo wkoncu mozna zdobyc tylko w ani quest,a tu sie okazuje ze guardian jest lepszy ^^ troszke poprawek z twin'em bo tez przesadzone troszke ^^ i przedewsyzstkim 2 handed weapons nie maja wiekszego defa od jednorecznych a tu patrze i odwrotnie jest a i skoro juz axe maja miec zwiekszony atak to pomyslcie tez o tych slabszych broniach typu Barbarian, hatchet itp..)
Atomo
PostWysłany: Śro 15:18, 16 Sie 2006    Temat postu: Nowe właściwości broni

To bardzo ważna informacja dla każdego knighta (i nie tyko). Proszę o zapoznanie się z podanymi tutaj zmianami.

Postanowiliśmy troche udoskonalić bronie które mogliście zobaczyć na rl Tibi. Chodzi tu dokładnie o zwiększenie obrazeń i defensywy niektórych broni oraz skonfigurowanie ich tak by odpowiadały potrzebom rycerzy. Mam nadzieję, że każdy znajdzie w tych zmianach coś dla siebie i przemyśli co jest dla niego najważniejsze w broni:

1) TOPORY (axe):
Klasę toporów charakteryzują głównie bronie dwuręczne z dużym atakiem i stosunkowo małą obroną.
Zmiany w broniach typu topór:
Kod:

NAZWA             | handed | atk/def
Knight axe            (1)     35/21
Fire axe              (1)     46/25
Naginata              (2)     55/32
Dragon Lance          (2)     62/24
Guardian Halberd      (2)     75/27
Daramian waraxe       (2)     84/40
Twin Axe              (2)     96/49
Stonecutter axe       (1)     71/42
Great axe             (2)     120/15
Mithrail Axe          (1)     130/65


Komentarz:
Jak zapewne widać nastapiły dość spore zmiany jesli chodzi o dwuręczne bronie, a dokładnie ich siły względem rl tibi (np na rl tibi d lance jest silniejsze od twin axe, a u Nas twin axe jest jednym z mocniejszych axe). Uwarunkowane jest to tym, że te bronie są dość egzotyczne, więc wydaje mi się że wraz z małą dostępnościa powinna iść w parze siła. (z góry mówie, że wsyztskie przedstawione bronie będą dostępne na ots).
Jak zauważyliście, najmocniejszą bronią jest tu Mithrail axe. Lecz w wyborze czym chcecie walczyć prosze się raczej ta bronia nie kierowac ponieważ bedzie to jeden z najtrudniejszych do zdobycia itemów a jego cena będzie sięgac kilku milionów gp w sklepie (co dopiero u gracza).


2)OBUCHY (club)
Broń obuchową charakteryzuje ogromna obrona i względnie dobry atak.
Zmiany w broniach typu obuch:
Kod:

Nazwa          | Handed | atk/def
Dragon hammer      (1)    32/32
Skull staff        (1)    45/40
Crystal mace       (1)    50/55
Silver Mace        (1)    56/55
War Hammer         (2)    58/60
Golden Mace        (1)    60/50
Hammer of wrath    (2)    70/70
Thunder Hammer     (1)    100/125


Komentarz:
W obuchach zmiany sa najmniej widoczne. Tutaj nie było żadnego wymieszania sił itemów względem rl tibi (jak to miało miejsce w axe - patrz komentarz). Zwiększyłem tylko atak i obronę.



3)MIECZE (sword):
Klase mieczy jest bardziej uniwersalna. To znaczy dodano trochę ataku i obrony (nie zadają takich obrazeń jak axe ale tez nie mają takiej defensywy jak club). Natomiast ich mocnym aspektem jest BARDZO tani Ice rapier który także ma mocno poprawiony atak.
Zmiany w broniach typu miecz:
Kod:

nazwa          | handed |  atk/def
Fire sword          (1)    39/30
Bright sword        (1)    45/38
Djin blade          (1)    50/32
Giant sword         (2)    60/33
Pharaoh sword      (2)    70/40
Magic sword         (1)    62/45
Dragon scale sword  (1)    69/50
Magic longsword     (1)     100/55
Ice rapier          (1)     250/1


Komentarz:
Najbardziej rzucającą zmiana jest pojawienie się miecza o nazwie Dragon scale sword, który ma wygląd warlod sword z rl tibi. Kolejną zmianą jest wpowadzenie miecza dwuręcznego silniejszego od Giant sworda - Pharaoh sworda. Zauważcie także, że Magic longsword jest jednoręczny.
Ważną kwestią są ice rapiery. W sklepie za kupno sztuki zapłacicie tylko 100 gp, więc proszę je także brać pod uwagę w czasie wyboru czym chcecie walczyć



Podsumowując:
1) Jeśli interesują cię bronie dwuręczne, które nie będą wcale tak bardzo żadkie i drogie, oferujące duży atak - wybierz TOPORY (warto pamiętać, że może w przyszłości wzbogacisz się o jednoręczne mithrail axe)
2) Jeśli ponad wszystko pragniesz, by potwory jak najrzadziej Cię trafiały, wybierz OBUCHY (może w przyszłości będziesz miał okazję nawet powalczyć Thunder hammerem, który ma dodatkowo ogromny atak)
3) Jeśli lubisz się bawić z przekładaniem ice rapierów, a w nagrode uzyskać niewyobrażalną siłę ataku wybierz miecze (by w przyszłości zamiennie używac ice rapiery z jednoręcznym magic long swordem)

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group